Monday 30 January 2012

BOS SAYA KAN~

Assalamualaikum~

Kamu. iye kamu. Kamu la siapa lagi. Korang semua faham tak apa maksud bos saya kan~ Actually aku nak cakap yang aku ney tengah bosan. ter cuba korang susun balik perkataan 'bos saya kan'  apa? saya bos kan? salah. lain2? kan saya bos? salah jugak ok. sebenar nyer aku yang hencem mencem ney nak tulis ' SAYA BOSAN K~"  so same la kan dengan "bos saya kan'.

masa kawan aku bosan dulu dulu~

kenapa aku bosan? yes, kenapa aku harus bosan? kalau taknak bosan cari la kerja. Aku tahu laa yang korang semua ney hensem n cute mute la kan. so senang la nak dapat kerja. yang aku ney , susah woo~

     "Kenape susah pulak? Hei, nak seribu daya ok, tak nak seribu dalih. So kalau dah taknak tu, macam macam laa alasan kau bagi kan."

Haha. What can i says? Actually, yang menyebabkan aku  tak boleh kerja adalah masa. Kenapa aku cakap masa? yela, cuti sekejap jer. aku ada jer mintak kerja n bila interview jer diorang tanya.


     " Adik yang hensem ney nak kerja sampai bila".

Of course la dengan kejujuran yang penuh dalam dada ney cakap nak kerja 4 minggu setengah iaitu 1 bulan la. so akak tu pun cakap la.

     " Sori laa dik. Kerja ney untuk permanent jer, kami tak ambil part time. kalau adik nak jadi adik angkat akak boleh laa sebab jawatan sebagai adik angkat ada lagi".


ketakutan yang aku rasai~

 aduh, kesitu pulak akak ney. Tahu laa aku ney jejaka idaman.

So korang rasa apa yang patut aku buat masa cuti ney?

please leave a comment.


schuss~

4 comments:

  1. siannye mike...bosan ye...ate pergi le jln mane2...jgn le terperuk aje dalam rumah tu...

    ReplyDelete
  2. dah sudah. tak kan la 1 bulan keluar rumah~huhu

    ReplyDelete
  3. mane boleh kak~
    nanti awek lari kot..
    haha~

    ReplyDelete