Tuesday 31 January 2012

Anda tension? jom makan~

Assalamualaikum~

Hola, halu hello n yang seangkatan dengan nya kepada pembaca blog teman yang hensem n cute serta hot hot belaka. Hari ni saya nak bercakap tentang makan bila tension.



Korang taw tak. dengan makan, korang akan lebih tenang. haha.. betul ker? ke aku main hentam jer? bagi aku yang hensem bak koolman, aku rasa la kan. makan pabila tension dapat mengurangkan tekanan. Why i said that? Ini terbukti der.Lets say, korang tension kan n korang makan ice cream, sejuk jer badan korang so automatik la makin tenang.Tambahan pulak kalau makan corneto kan kan kan.

Ada jer kawan aku yang bila dia marah jer, dia akan makan banyak. Banyak siot.Kadang kadang tu sampai 4 jenis lauk kot.gile kentang. Perut kecik. Makan macam anak gajah. hoho~

selain makan ice cream yang sangat kool, aku prefer makan coklat. siapa yang tak minat coklat wes? habaq mai. sekali makan, comfom comot. haha~ ala, korang macam tak biasa pulak. bila dah makan coklat pastu gigi korang hitam. Then korang berjalan dengan selamberok jer.haha semua usha atau tengok kot. tak boleh blah. muke hensem, hot, tapi gigi hitam. Jatuh saham der. hehe~

korang time exam pernah tak rasa tension giler r tak dapat jawab soalan. so apa yang korang buat? macam aku, comfom r lepas exam tu balik tido dulu. Lepas tu bangun, perut dah nyanyi lagu sedetk lebih, tapi macam aku, still teringat sal exam tadikan. So aku pergi melantak kat warong mamak n habiskan duet aku yang beribu riban dalam dompet. haha



So korang kalau tension apa yang korang akan buat?.

sila tulis komen anda~

schuss~

2 comments:

  1. gua tension gua masuk bilik jer pastu pandang siling atas dan mula menyerabutkan pikiran. kalau dtg angin makan gua tibai la makanan. tapi tertakluk pada kewujudan makanan la..eheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, da cakap da. makanan memainkan peranan penting,,
      haha~

      Delete