Thursday 26 January 2012

...::5 Gadget yang korang patut ada::...

Assalamualaikum~

Walawei, meh sini meh~ aku nak bagitahu dekat korang ney, aku taw korang semua kool kool n hot hot kan , korang kalau dah banyak sangat duit, korang semua wajib ada gadget ney taw~

IPAD

Weh, korang taw tak ipad ney ape? of course dah tahu kan kan kan~ tapi aku tetap nak bagitahu gak memandangkan aku ney hensem gilerkan, ipad ney merupakan salah satu komputer tablet yang ada kat bumi Allah ney. ipad ney dikeluarkan oleh apple inc.


Korang nak taw ker sebab apa korang wajib ade bende ney? nak contah? ok2..

Alkisah~ Jo berjalan ke kedai mamak seorang diri. terus saja dia menyembamkan punggung nya ke atas kerusi yang sedia ada. Lantas die menjerit, "hei macha, tek tarik kurang manis satu, buih lebih ok". "Siap" tokey kedai mamak menjawab. Sementara menunggu air tersebut, Jo mengeluarkan IPAD nyer dan main game.hee~ apabila tokeh kedai menghantar teh, lalu dia berkata dengan hati yang berbunga " ayoyo, itu apa? banyak cantik u punya barang, bagi saya la, saya bagi saya punya kedai". U see~


SAMSUNG GALAXY S II

Waaa~ S2 kot~ giler kentang..bagi para penggemar hp touchscreen, matkool n aweksbunga aku sarankan korang beli ney.terbaik kot~bukan sebab rupa jer tapi fungsi nyer..AUUUMMMMM~ bak kata orang dasyat dasyat.hee~


Cuba korang bayangkan dengan pemikiran korang yang diluar kotak tu.

Alkisah~ Kim baru sahaja membeli hp baru. Apa lagi kalau bukan Samsung galaxy s 2 kan. Dengan perasaan yang gembira, Kim menjerit-jerit macam orang gila. Bila sahaja, ade orang gembira, mesti ada yang memerhatikan. Si peah. Peah menghampiri Kim lalu berkata " Aku mencintaimu, sudikah engkau jadi pakwe aku". " macam mana dengan si Jo peah?" tanya Kim. Lalu peah menjawab, " Biarkan saja dia menguruskan warung baru nya. saya nak awak, bukan dia." dan Kim pon dapat la awek Jo.

SONY NGP or sony vita

Korang pernah dengar tak pasal sony ngp? ape? tak pernah? kaki gamers taw laa~NGP ney dikatakan nextgeneration PSP. Dikatakan NGP ney ade touchscreen. Aku pon tak taw. so layans~


DVD BLU-RAY

Saper tak kenal blu-ray, habaq mai. terbaik kot benda ney. kepada kooler kooler n hoter haters(opss) sekalian lets says korang ney tergiler giler la kan dengan aksi aksi 3D. so dengan Ada nya dvd ney,aku rasa, Ah , tak payah rasa- rasa lagi la. korang tengok la sendiri k.


p/s: kena padankan dengan tv yang ada fungsi 3D taw. kalau tak? tak do pekdah nyer kome nak beli~

CAMERA DSLR

kalau korang perasan, matkool n hoters katt luar tu ramai yang pakai dslr kan.Sebab apa n why? dslr ney da menjadi trend zaman sekarang. alaa~ biasa la, ramai yang nak menjadikan ia memory n sebagai hobby jer~ Harga DSLR sekarang pon makin murah, bawah rm2000 pon ade untuk beginner kan.

Sebab ape korang wajib ada? sebab nak ngorat awek dslr ney boleh tangkap gambar la kan.hee~ cuba korang bayangkan. lets say~






 p/s:Semua gadget ney untuk aku yang gempak giler ney.

No comments:

Post a Comment