Thursday 19 January 2012

Aku dan Blog

         Aku baru jer terlintas nak buat blog ney. Sebelum ney pon asyik bace blog kwn jer. So aku rase dah sampai mase untuk aku pon berblogging same. Nak jugak rase suke, duke berblogging ney.

         Well, aku bukan seorang yang suke menulis tapi lebih kepada membace sebab aku taw bakat menulis ney aku xde langsung kot. Bagi aku blog ney merupekan tempat untuk meluahkan perasaan or memberitahu sesuatu yang tersimpan kat dade yang perit sangat nak bagitaw kat orang then kite luahkan dekat sini. Aku tanye kawan aku kebanyakan nyer dah ade blog dah pon cume tinggal aku jer..(mentang-mentang laa aku ney seorang insan yang kerdil, then korang korang n korang wat dunno je ek, xbagitaw pon aku ade blog n care nak buat blog). Yela, orang kampung la katekan..

          So, macam biase laa, tgh bosan tahap gaban ney, then aku pun mule menggatalkn tangan aku untuk menaip , menaip dan juge cik taip..eh, menaip laa.. Aku pon nak gak u2d macam korang gak. even aku xtaw nak tulis per..haha~ aku rase This is my 1st step untuk berblog..so sesape yang ade idea nak pos ape then bagitaw k~

          Kepade semue para blogging, aku ucapkan Assalamualaikum n salam perkenalan..



Dari hati yang xtaw mende,

mr.SA

No comments:

Post a Comment