Saturday 25 February 2012

SELIPAR PUNCA PERGADUHAN

Assalamualaikum~

Halu semua matkool n minah gediks sekalian~

Petang tadi aku berdepan dengan situasi pergaduhan antara 2 puak iaitu puak T dengan puak M. Korang taw tak pasal apa diorang ni gaduh, semua nyer berpunca dari sepasang selipar berjenama X. haha~ pelik tak pelik..




Aku pon tak taw macam mane bende ni boleh berlaku, yang aku taw, tetibe je dorang ni bergaduh melalui percakapan dengan mengeluarkan kata2 yang kesat yang aku sendiri pon tak faham sebab akukan budak baik yang mengakibatkan tempat tu sangat sesak. Walawei, sebab selipar jer tempat ni jadi sesak habaq hang taw. haha~

Sebab ape boleh sesak?? biasalah, dalam pasaraya kot.haha semua yang lalu masing masing pasang telinge nak dengar cerite kan. hee~

Apa yang aku taw, T mengatakan bawaha M telah mencuri dan menukarkan kasut beliau dengan yang baru di tempat kerje beliau dan M menyangkal bende tersebut. So secara xlangsung T memanggil konco-konco nyer untuk memukul puak M dengan kata2. Puak M mula merasakan dirinya dihina. Lantas menghebohkan perkara tersebut kepada puaknya yang merupakan paparaji n mamaraji yang tak bergaji. Peperangan pon tercetus diantara puak T dan puak M. So bende ney pon berterusan n aku xtaw ape yang berlaku selepas tu..

Aku pon hampir jadi paparazzi ni tapi malas lak nak tunjuk kebolehan ni last last aku blah jer dari situ. aku ni  tak suke sgt ambil taw hal orang lain so aku blah je la sebelum aku mengeluarkan bahasa jerman aku. Baru  dorang taw.haha

schuss~

5 comments:

  1. P/S : Ini pasal komen ko tadi tu...

    1. Ko click Setting

    2. Pilih Comment

    3. Lepas tu ko edit lah dekat bahagian SHOW WORD VERIFICATION FOR COMMENTS? dengan COMMENT FORM PLACEMENT

    :-)

    ReplyDelete
  2. Aiyooo.... psl selipe un nk panas hati..hurmmm... xpelah, bersabar jelah ek....

    ReplyDelete