Tuesday 1 January 2013

Di Ambang Tahun Baru 2013!

Assalamualaikum uoollsss~

SELAMAT TAHUN BARU 2013!
HAPPY NEW YEAR~

E eh, dah pukul berapa baru nak wish ni..hee~
uoollsss taw tak, semalam aku pergi la jugak sambut tahun baru ni. Kira ni la kali pertama aku pergi sambut tahun baru ni dalam 20 tahun lebih aku hidup kat dunia ni.haha~ Nak ikut kan malas jugak pergi, tapi tetibe je terdetik nak pegi then terus aku pergi. Actually aku nak pergi dengar UAI nyer dulu. then baru aku pergi i-city ni. Tapi malang nyer, aku dah terlayan tengok kungfu hustle.haha~ Aku ni bukan boleh kalau cerita stephen Chow.hee~ Nak dipendek kan cerita yang sangat pendek ni, dalam pukul 11 lebih, aku pon menunggang motosikal antik aku tu dan bergerak la ke i-City Shah Alam.

Masa aku pergi ke sana, gile ramai orang taw uoollss~ haha..macam semut je aku tengok orang kat sana n aku tengok al banyak jugak lah kereta yang tak lepas nak sampai ke i-city ni.haha~


Seriously aku mula-mula ingat masuk taman tema air yang orang tu cakap free kira boleh main laa. Rupa nya just boleh masuk je. Tapi xboleh main..haha~ Silap bajet..hee~



Dah sampai je dekat sana, aku sempat jugak tengok konsert NASH ni walaupun aku terlampau jauh dari tempat dia nyanyi. Uoollss nampak tak, aku tangkap gambar ni masa dia tarik. layan kot lagu Nash ni nyanyi . hee~



Ni antare band yang buat persembahan dekat i-city tu. ni je yang sempat aku rakam. Layan jugak lagu band ni.


Yang ni pulak persembahan terakhir daripada Black. Sedap gak dengar dia tarik..haha~First time aku tengok konsert. haha..



Btw, apa azam uoollss tahun baru ni?? hee

p/s: aku cadang nak tangkap gambar bunge api tapi masa tu kamera wat prob lak..haha~


tschuss~

2 comments: